Als er iets is...

Dan zijn we er voor je.

Klachten van ouders nemen we heel serieus. We zien het als verbeterpunten. Ben je ontevreden over iets of heb je een klacht? Dan zijn we er voor je. Om dit aan ons kenbaar te maken vragen we je om gebruik te maken van onderstaand formulier. Zo kunnen we waarborgen dat jouw opmerking niet verloren gaat. De klacht wordt altijd met de uiterste discretie behandeld. Wij zullen na ontvangst zo snel mogelijk contact met je opnemen om dit met je te bespreken.

Gegevens Leerling
Gegevens ouder/verzorger

Externe klachtencommissie

Je kunt je klacht ook (direct) neerleggen bij de externe klachtencommissie. Wij zijn aangesloten bij de Geschillencommissie.
Uiteraard stellen we het op prijs als je je klacht eerst via de interne procedure doorgeeft.

De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.degeschillencommisie.nl

Bekijk hier de procedure van de Geschillencommissie.

Op welke locatie wil je je inschrijven?